- Legislaţie
- Registrul Agricol
- Urbanism
- Monitor oficial local
- Sondaj de opinie
- Politica noastră de cookie
- Consultare Taxe si imozite
- Programare on-line Carte de identitate
- Programare on-line pasapoarte
- Programare on-line Permise si Inmatriculari auto
- Guvernul României
- Consiliul Judetean Bihor
- ANSPDCP
- ADMINISTRAŢIE
- Legislaţie organizare şi funcţionare
- Organizarea şi Funcţionarea Instituţiei Legislaţie
- Conducere primar, viceprimar, secretar
- Primar Reprezentant al comunităţii
- Atribuţiile Primarului atribuţii exercitate în calitate de reprezentant al statului
- Viceprimar Adjunct al primarului
- Secretar Atribuţii administrative şi executive
- Consiliul Local componenţă, comisii, regulament
- Componenţa Consiliului Local consilieri locali
- Regulament Organizare şi funcţionarea Consiliului Local
- Rapoarte de activitate Rapoarte de activitate a personalului
- Comisii de specialitate
- Primărie organizare, funcţionare, cariere
- Organigramă primărie
- Regulament de ordine interioară Organizarea şi funcţionarea primăriei
- Regulament de circulaţie a actelor Circuitul actelor în primărie
- Carieră anunţurile posturilor scoase la concurs
- Programe şi Strategii stabilirea obiectivelor şi planificare
- Rapoarte şi studii privind U.A.T. -ul
- COMPARTIMENTE
- Contabilitate informaţii şi anunţuri
- Taxe şi Impozite anunţuri, formulare tipizate
- Informaţii generale taxele şi impozitelel locale
- Formulare tipizate documente, acte necesare de completat
- Anunţuri
- Registru Agricol vânzări sau cumpărări terenuri, alte informaţii
- Informaţii generale privind Registru Agricol
- Formulare tipizate documente, acte necesare de completat
- Anunţuri vânzări terenuri, preemtori
- Urbanism autorizaţii de construcţie şi certificate de urbanism
- Informaţii generale planuri de urbanism
- Formulare tipizate documente, acte necesare de completat
- Anunţuri autorizaţii de construcţie şi certificate de urbanism
- Stare Civilă naşteri, căsătorii, decese
- Informaţii generale naşteri, căsătorii, decese
- Formulare tipizate documente, acte necesare de completat
- Anunţuri publicaţii căsătorii
- Asistenţă Socială protecţiei copilului, familia, persoane vârstnice, persoane cu dizabilităţi,
- Informaţii generale protecţia copilului, familia, persoane vârstnice, persoane cu dizabilităţi,
- Formulare tipizate documente, acte necesare de completat
- Anunţuri asistenţă socială
- Mediu protecţia mediului
- Informaţii generale mediu
- Formulare tipizate documente, acte necesare de completat
- Anunţuri protecţia mediului
- Serviciul de Salubritate reciclare, curăţenie, igiena stradală
- Informaţii generale reciclare, curăţenie, igiena stradală
- Anunţuri Serviciul de Salubritate
- S.V.S.U. Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă
- Informaţii generale Serviciul Voluntari pentru Situaţii de Urgenţă
- Anunţuri Serviciul Voluntari pentru Situaţii de Urgenţă
- INFORMAŢII
- Solicitare informaţii. Legislaţie transparenţă decizională
- Responsabil Legea 544/2001 liberul acces la informaţiile de interes public
- Formulare Legea 544/2001 documente, acte necesare de completat
- Modalitatea de contestare a deciziei, reclamaţie administrativă formulare aferente
- Listă cu documente de interes public legislaţie
- Rapoartele de aplicare a Legii 544/2001 transparenţă decizională
- Buletin Informativ (Legea 544/2001) liberul acces la informaţiile de interes public
- Declaraţii de avere şi interese lista personal U.A.T.
- Bugete şi Raportări Financiare execuţie Bugetara, drepturilor salariale, Bilanţ Contabil
- Buget Buget şi Raportări Financiare
- Situaţia drepturilor salariale Transparenţa veniturilor salariale
- Achiziţii publice licitaţii, contracte, informaţii
- Informaţii Utile anunţuri, vânzare teren, info
- Poliţie
- Cămin cultural
- Dispensar Medical
- Sala Sport
- Program Autobuz
- A.P.I.A.
- Transparenţa veniturilor salariale Potrivit art. 33 din Legea nr. 153/2017
- Alegeri Prezidentiale 2024 alegeri prezidentiale
- Alegeri Locale 2024 alegeri locale
- Alegeri 2020 alegeri locale
- SERVICII ONLINE
- Consultare Impozite şi Taxe locale Verificaţi taxele şi impozitele
- Programare Paşapoarte acces la ghişeul on-line
- Programare Permise şi Înmatriculări Auto acces la ghişeul on-line
- Sedinta Consiliului local in direct (LIVE) Meeting ID 824 702 3027 Pass 1234
- MONITORUL OFICIAL LOCAL
- Anunţuri Monitor oficial local
- Anunţuri Covid-19 Formulare, Ordonanţe, Informări
- Anunţuri carieră Concursuri, Examene, Posturi vacante
- Anunţuri generale alte anunţuri
- Statutul unităţii administrativ teritoriale statut
- Regulament privind procedurile administrative regulament
- Hotărârile autorităţii deliberative proiecte şi hotărâri ale Consiliului Local
- Proiecte de hotărâri Proiecte de hotărâri ale Consiliului Local aflate in dezbatere publică
- Hotărâri ale Consiliului Local Hotărârile autorităţii deliberative
- Dispoziţiile autorităţii e xecutive proiecte şi dispoziţii ale primarului
- Proiecte dispoziţii ale primarului Proiecte de dispoziţii ale autorităţii deliberative aflate in dezbatere publică
- Dispoziţii ale primarului Dispoziţiile autorităţii deliberative
- Documente şi informaţii financiare documente şi informaţii financiare
- Alte documente alte documente, registre
- Registrul refuzuri semnare/ contrasemnare / avizare , obiecţii legalitate acte administrative pentru înregistrarea refuzurilor funcţionarilor publici ori al personalului contractual de a semna, respectiv contrasemna ori a aviza actele administrative
- Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor Consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la Hotărârile Consiliului Local şi a dispoziţiilor primarului cu caracter normativ
- Strategia de dezvoltare strategii
- Contact
- Acasă
- TABEL cu RAPORTUL FINAL al concursului din 17-19.03.2020 pt ocuparea func?iilor contract .de exec.:
- TABEL cu rezultatele FINALE din 19.03.2020 pentru ocuparea func?iilor contractuale de execu?ie :
- TABEL cu rezultatele la interviul din 19.03.2020 pentru ocuparea func?iilor contractuale de execu?ie :
- -Inspector de specialitate, grad II – post vacant, pe perioad? nedeterminat?;
- TABEL cu rezultatele la proba scrisa din 17.03.2020 pentru ocuparea func?iilor contractuale de execu?ie :
- ANUNT PROCES VERBAL privind rezultatul selectiei dosarelor de inscriere la Concurs de recrutare organizat de Prim?ria Comunei Ro?ia in 17.03.2020, pentru ocuparea func?iilor contractuale de execu?ie :
- ANUNT Concurs de recrutare organizat de Prim?ria Comunei Ro?ia – Jude?ul Bihor, pentru ocuparea func?iilor contractuale de execu?ie :
- Rezultatul final al concursului organizat de Prim?ria Comunei Ro?ia – Jude?ul Bihor, în perioada 02 -05.02.2018 pentru ocuparea func?iei contractuale de execu?ie de muncitor calificat în cadrul Compartimentului Administrativ
- ANUNT CONCURS COMUNICARE privind rezultatul selec?iei dosarelor de înscriere la concursul organizat în data de 02.02.2018 (punctaj) -
- ANUNT CONCURS COMUNICARE privind rezultatul selec?iei dosarelor de înscriere la concursul organizat în data de 02.02.2018 -
- ANUNT CONCURS PV privind rezultatul selec?iei dosarelor de înscriere la concursul organizat în data de 02.02.2018 -
- Administrativ
- ANUNT CONCURS 1 post muncitor calificat la Compartimentul Administrativ
- Rezultatul final al concursului organizat de Prim?ria Comunei Ro?ia – Jude?ul Bihor, în perioada 14 – 16.03.2017 pentru ocuparea func?iilor contractuale de execu?ie de: ½ post cadru didactic înv???mânt pre?colar, ½ post cadru didactic înv???mânt gimnazial, 1 post personal cur??enie, 1 post personal între?inere, în cadrul After School ?i 1 post referent clasa III, grad 1A în cadrul Compartimentului Financiar-contabil
- REZULTAT INTERVIU 20170316
- Document afisare rezultate proba scrisa
- Afisare selectare dosare concurs
- COMUNICARE REZULTATE INTERVIU
- CONCURS POSTURI - After School
- ANUNT ACORD DE MEDIU
- ANUNT CONCURS POSTURI - After School
- Tabel rezultat interviu
- Document afisare rezultate finale 2
- Rezultate CONCURS proba scrisa